Biraz uzun bir hikâye Iki gün önce post açmıştım kızlar doğuma gircem dua edin diye o gece hiç uyku uyumadim Korkudan sabah 6.30 kalktim bitane çikolata yedim elma suyu içitim çıktım eşimle yola nisan 9 unda kanunu sultanda yaptım bu arada acilden girişimi yaptım evrak işleri falan biraz uzun sürdü saat 11 gibi beni dogumhaneue aldılar ben hemen sezaryan gircem sandım beni hazırladılar damar yolu falan açıldı sonrasında takıldı canım yandı biraz sonta kısmında ondan sonrası beklemek zulüm gibi geldi bana nrd başlayıp sırt üstü saatlerce yattim yatakta sonda beni öldürdü sürekli yedi özel bölgem ama herkezde farklı oluyor acimayanda oluyor sabah 7.30 gittiğim hastaneden 3:30 gibi ameliyata alındım eşimde bu arada kapıda çatlamış merakta ameliyata girdim ama çok titriyordum daha kapıdan girerken midem bulanmaya başladı ben komple uyumak istedim ama anestesi uzmanı kabul etmedii virusten dolayı belden uyuşturdu beni ilk deneme zordu kastım kendimi uyardı beni rahat ol fala dedi ıkincisi iyidi ama çok korkuyordum tiremekten kendimi alamıyordum sürekli konuşmak istiyodum başımdaki kadınla herkez çok rahattı bi ben değildim ayaklarım hemen uyuşmaya başladı ondan sonra başladılar beni kesmeye his var ama kesinlike acı yok herşeyi anlatıyorlar o an sana başındaki 10 bile olmadı çocuk geliyor dedi dr ben nasıl heycanla bekliylm bebeğim bebeğim diye çok bastırdılar karnıma çıkarırken kaburgam acıdı biraz bebeği çıkarttı ama nasıl ağlıyor nasıl ağlıyor oglusum benin bende onu görünce çok ağladım helen yan tarafta temizlediler oğlumu sapsarı saçları vardı dr karadenizlimi babası dedi evet dedim tipinden belli dedi çocuk cıktı başkadırlar dikmeye yine aynı his var ama acı yok bu arada tansiyonum cıktı ilaç verdiler düzeldim ameliyatım güzel geçti yani odaya gelince bebegimi emzirdim hemen eşim sürekli bu benim oğlumu diyor kafayı yedi resmen bian:)ağrılarım çok oldu kızlar yürürken zorlandım baya gazimi çıkaranların iki sefer lavma yaptılar yinede banamisin demedi bide başımda uğultu oldu baş ağrısından sonra hatlara devam ediyor dr nörolojiye gidersin dedi buýuk ıhtimal belden aldığım iğnenin etkilisi biraz karışık anlattım ama idare edin 39 haftalık geldik dünyaya biz 3 610 grm 48 cm doğdu emmek gzuel gidiyor şuan uyandırmak sıkıntı sadece bugün taburcu olcam inş bu arada burda doğum yapacaklar için diyorum burası pandemi hastanesi olmuş dr basında demişti bende tamam dedim yattığım odada yan tarafında pandemi olabilir dedi kabul ediyorsan öyle alicam ameliyata dedi tamam dedim ama herşey yolunda şuan bide çok gzuel ilgilendiler dr falan ayyy çok uzum oldu çocuk uyuyorken neyi nasıl yazacagimi bilemedim hakkınızı helal edin uzun oldu