Fadikfs ben onun için kardiyoloji ye gitmiştim o haftalarda benimde öyleydi doktor kalp grafisi falan çekti normal dedi hamilelikte bebek organlara baskı yaptığı için nefes almayı zorlar demişti. Eğer için rahat etsin istiyorsan kalp damara yönlendireyim dedi ben istemedim şuan 34+5 günlüğüm o kadar değil normale döndü gibi🙂💕