Uyuyordum ve belime bi agri girdi uyandim kitlenmis gibiydim adet oldugumuzda bele agri girer bacaklar hafif uyusur ya aynı oyle 37.4 teyim ve doktor zaten her an gelebilir dedi sancimda çıkıyordu bn hissetmiyordum bu sanci mi anlamıyorum 10 dk sürdü sonra hafif bi uyusukluk oldu belimden asagiya kadar nedir dogum sancisi mi ?