Deletedmom124 öyle deme kuzum evlatlık öyle kolay alınmıyor artık. prosedürleri duysan kafayı yersin. çaresızlık ınsana herseyı yaptırır. turkıyede yasal degıl kıbrısta yapılıyor bu. Allah kımseye göstermesın ama yargılayamam, evlat sahıbı olabılmek ıcın yapmadığım şey kalmadı cok iyi anlıyorum onu. taşıyıcı annelık değil ama, kıbrısta başka kadından yumurta alıp hamile kalan arkadaşım var. aşlesı kendısi eşi birşey demedıler Allahla benim aramda ben hesap verıcem rabbime dedı kımseyı dınlemedı. yargılamak. anme olmak istiyorum yaşamak istiyorum bu duyguyu dedı. yumurta başkasının olabilir ama sperm kendı eşının ve bebek onun kanından beslendiği ıcın kendı evladı oluyor. doğurduda 2 yaşında evladı. dıyanete de sordu günah ama haram degıl dedıler. ne olursa olsun anne oldu.. kendı kararı zorluklarını sadece kendı biliyor. kanser hastasıydı yumurtası kalmadı hiç. rıske atamadı çok başka bakış açısı yanı anlamak empatı yapmak hıc kolay degıl