Merweeeeee Dün mantar için yzmıstım iki doktorunda aradım. İkisi de 12 haftalık değil diye ilaç kullanamam dedi. Bir doktor da ketoral verdi. 10 hafta+2 günlük hamileyim. Sizce bu kasılmalar ve vajina içi ağrı normal mi?