Tueib Yatışım yapılıyor şuan nolur dua edin ve ben hangi duayı okumalıyım yardımcı olur musunuz ? 😬😬😬🙈
hjertemami Tueib Rabbi yessir, vela tuassir rabbim tevmin bil hayr/ rabbim zorlaştırma, kolaylaştır diye devamlı oku canım. Bir de ayetel kürsi oku bol bol Doğumun kolay olsun canım. Ya musavvir de çekebilirsin. Bebeğin sağlıklı doğması için.
Prensesss Tueib hayırla doğurun inşallah darısı bize rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bil hayr doğuma girmeden evde meryem suresi de cok kolaylaştırıyor kuranı biliyorsanız doğum yapınca yazın burdan 👍
DemetDarc Tueib Allah yardımcın olsun canım bende 12gün önce doğum yaptım bol bol ayetel kürsi nas felak oku salavat getir Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin