Esarikay Rukiyeataman tam da oyle😂 benim ki kaburgalarima esniyordu tekmeliyordu elleri ayakları hiç durmuyordu karnimda Şuan 18 günlük kızdı mi boks yapıyor aynı şekilde el ayak durmuyor 😂
Rukiyeataman Nesrin54 şu an gitmemeye çalış canım kaç haftalık ki ? Bazu bebekler daha az hareket edermiş 123-456 İnşallah duyarsın canım benim ilk tekmelere kadar zaman geçmiyor zaten sonrası oturup tekme sayma keyfi 😂
Esarikay Rukiyeataman sezaryen oldu doğumum canım çok rahatti çok konforluydu. 4 saat sonra ayağa kalktım bir daha da oturmadim😀
Rukiyeataman Melisaycl alt bölgeye doğru vuruyor bazen de üste vurunca böyle nefesim kesiliyor gibi oluyor hiç bilmiyorum neden böyle 🤔
Invisible-33 Kızlar bende 31+5 teyim ve gerçekten hareketler tekmeler azalıyor ama bu kez de resmen içinden çıkmak istercesine ittiriyor üstelik hiç durmadan yapıyor hemde kız 🥰🥰
Rukiyeataman Invisible-33 ittirmeleri çok tatlı oluyor peki nasıl durduğunu anlayabiliyor musunuz ben kafası burada gibi dokununca anlıyorum ama tam nasıl durduğunu hissedemiyorum 🤭
Esarikay Rukiyeataman yok ya biraz yapı meselesi bence o. Bir de gerçekten abartildigi kadar birşey yok. Bence hamileliğin en kolay aşaması dogumdu. Kimisi yok şöyle zor böyle zor karnıma bastırdilar vs diyor ama korkulduğu kadar birşey yok. Tabi doktor ve anestezistin tecrübesi de çok önemli
UraSsmom Rukiyeataman Ya onu çok bekliyorum da işte açık olması lazım göbeğimin oluyorsa da denk gelmedim hiç açıkken genelde açarım ama eşim dalga geçiyor hep göbeği serdin yine diye 😅
Melisaycl Rukiyeataman karnin buyudukce olur oyle gogus kafesinde sıkısiyomu nefes alamakta zorlanirsin faln bnmde oyle iste normal yani evham yapcak bisey yok doktorum bana icinden can cikicak kolay olsa erkekler dogururdu dedi boyle sikayetlerimi soyleyince 😂😂😂😂😄😄😄
Invisible-33 Rukiyeataman bende bazen ittirip serteleştirdiği yeri tutuyorum kuvvetli aşağı vurursa ters duruyor diye düşünüyorum ayağı ve elleri arasındaki güç farkı çok farklı zaten 🥰🥰
Rukiyeataman Invisible-33 Bende şu an öyle anlıyorum sadece 😊 bazen sanki ayağı tan elimin altında tutsam tutacak gibi oluyorum ne garip di mi hiç görmeden bu denli sevmek 🤩😍