Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacaktı daha 21 yaşındayım ve ilk gebeliğim tecrubesizim tecrübeli arkadaşlar beni bilgilendirmelerini istiyorum bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim şimdi ilk önce şöyle anlatim şuanda 17haftalik hamileyim sürekli özele gidiyorum ama en son ikili tarama için hastaneye gittim kan aldılar Ankara’ya yollicaz dediler bir hafta sonra gel dediler gittim bir hafta sonra ikili tarama için girdim doktorun yanına hiç bişey demedi sisteme düşmemiş siz neden yaptirmadiniz kanınızı vermemissiniz ücret vermemissiniz dedi oysaki 265lira bir hafta öncesinden ikili tarama için odemistik her neyse karışıklık oldu hemen ayak üstü baktı bebeğe biseyi yok dedi teste bakti iyi dedi ama bana hap falan önermedi ozaman 12haftaliktim sonradan virüs falan çıktı işlerim vardı gidemedim sonradan bu virüsten randevular iptal oldu şuan 17haftalik bebek ama halaaaa folit asit kullanıyorum doktor hiç hap vermedi eczanede vermiyo yazilmadan reçeteye bebeğe bı zarari olurmu detaylı ultrasyona da giremedim haplarimda yok folit asit bildiğim sadece 3ay kullanılıyordu ama hapimda bitti haftaya gidecem Allah nasip ederse tabi kabul ederse hastane bebek gelişmez diyolar çok korkuyorum varmı bilgisi olan 🙏😔cevaplarınızı bekliyorum