sehrikarabulut Dncseymaa ilk doğumumu orda yaptım şimdi ikinci bebeğime hamileyim Rabbim nasip ederse ikincide orda olcak doktormda aynı ben çok memnunum
haticegdc @sehrikarabulut memnun kaldım mı canım tülay hanımdan benimde az kaldı doğumuma bende ona gidiyorum da 😊
sehrikarabulut haticegdc ben çok memnunum canım ikinci doğumum olcak Rabbim nasip ederse kardeşimde iki doğumunu orda yaptı aynı doktor arkadsmda zaten o hastanede en cok talep gören tülay hanım 😊