Esra_1234 iyi geceler, benim bugün 40+3 oldu. 40+1de kontrolümde bebek başı baskı yapıyor, gevşeme var ama açılma yok dedi doktor. Herkesin hamilelik süreci farklı.. Umarım şu dönemde sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olur, hayırlı doğumlar ve sağlıklı bir ömür diliyorum 🙏💙