Asiye06 Kızlar 2 aylıkken kanama başlayip devam edenlerin oldumu 12 +3 haftaligim ve hala kanamam var acil yazın luppen
RabiaMG Asiye06 benim 13. Haftamda kanamam oldu progestanla kesildi cok sukur suan hala kullaniyorum onlem olarak. Ilac kullanmiyor musunuz
Gedonas17 Asiye06 korkma benim 14 15 haftalığa kadar devam etmişti ama geçti geçiyor sadece yapman gereken yatıp dinlenmek
Filizzz66 Asiye06 benim 7. Haftada yoğun kanamayla başladı 15. Haftama kadar sürdü sonra kesildi. Şimdi 26+6 haftadayım ama hala ara ara lekem gelir😔 salı akşamından bellide akıntımda kan var doktora gittim herşeyim iyi çıktı. Böyle korku ile dolu bi hamilelik geçiriyorum bende
Razz7020 Asiye06 benimde 5. Hafta başladı hala devam ediyor canım. 14 haftalık oldum o kadar iğneye ilaca bana mısın demiyor. Bekliyorum bakalım
RabiaMG Asiye06 100mg mi fitil olarak deneyin banada acilde 100mg verilmisti doktorum 200ml ve gunde 3e fitil olarak almami soyledi birde wc harici yattim hep. Ayaklarinizin altina yastik koyup uzanin is temizlik yapmayin
RabiaMG Asiye06 benim kasilmam vardi canim kan kesesi yoktu ama dinlenmen gerekiyor ben anneme geldim hala annemde kaliyorum İnsallah gecer bian once
Asiye06 Gedonas17 tsk ederim iltahap gibi sari sonra kan rengi sonra kahveye calio devamli pedimi bole gormekten inan yoruldm
RabiaMG Asiye06 bende acile gitmistim hic ilgilenmediler sonra doktorum yetmiyo arttircaz ilaci dedi canim dinlenmeyr calis sakin yorma kendini doktorunu arayabilirsen ara yda kontrole git belki arttirir ilaci
Csnsu 16 hftaya kdar progestanı fıtıl olrak kullandım 3 kez günde fıtıl olarak 200 mg proloton iğne vurdurdum 500 mg 3 günde bir 16 da kesıldı kanamam kırmızıda oluyodu khvede suan bi sıkıntım yok şükür 18+2 yız😍
Razz7020 Filizzz66 çok zor dimi her an bir şey olacak mı diye bende aynı durumdayım. Senin hafta ilerlemiş en azından hissediyorsun hareketlerini. Çevremde kimsede de böyle bir şey görmeyince kendimi çok kötü hissediyorum.
Asiye06 Razz7020 ole cok beklerinki sukur rabbim 7 yıl sonra nasip etti şimdi korkuom ınsallah kesilir die bellion ama ben hic sanmışım 9 ayim bole geçecek gibi hissediom Allahim ınsallah can sağlığı verir gelir dünyaya sizlerinde ole
Razz7020 Asiye06 amin inş kucağımıza almayı nasip eder Rabbim. Aynı bende 9 ay böyle geçecek gibi hissediyorum
Razz7020 Asiye06 sabah kalkınca bir de akşam yatmadan önce oluyor eskiye oranla baya baya azaldı canım inş duracak gibi umutlanmakta istemiyorum gerçi. YArın 21.iğnemi vurulacağım. İğneye hapa devam. 12 gün sonra kontrolüm var inş o zaman düzelmiş olurum🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sen nasılsın?