mrhb arkadaslar ben 18 haftalik hamileyim dun kontolum vardi bebegim cok iyi sukur ama doktorum sol tarfta oldugunu soyledi bide bana yapabildin kadar sag taraf yatmalisin sol tarafta bebegin rahat olmasi icin ama internete sag tarafta uyumak onerilmiyormus yaziyo ne yapmam gerektini bilmiyorum …ben genel hep sol tarafima yatiyodum cok ta rahat uyuyodum ama simdi doktor oyle soyleyince de kafami kurcaliyo simdi sizin de boyle olan var mi yardim edebilirmisiniz lutfennn