Bernamiranevyapan ooff, benimde ilk hamileliğim ama korunmaya rağmen oldu. 3 ay boyunca ağladım ve eşimle kavga ettim.. Hala da çok çok heycanlı ve hevesli bir gebe değilim malesef. Seni o kadar iyi anlarımki ve senin 1 yaşında başka bir çocuğun daha var. Ama kendimede diyebildiğim tek şey allah vermiş demek ki var bir hayır. Bu çocuk doğacakmış inşallah vatanına milletine ailesine hayırlı bir çocuk olur diyorum. Kendimi böyle sakin tutuyorum. Sende böyle düşün. Muhakkak bi hayrı vardır.