Gebelikten dolayı yüksek tansiyon hastalığım var ve yine durduk yere tansiyonum çıktı kendi arabamızla gidemedigimiz için ambulans aradık fakat ulaşamadık polis aradık ulaşamadık meğer acil merkezlerinde yangın çıkmış telefonlar iptal. Kaymakamlığın orda devriyede polis vardı anons geçti o şekilde evime geldi ambulans. Yanı doğurmaya kalksak kaldık sokakta