Lamı cimi yok bunun arkadaşım kendinizi kandırmayın siz her nefes çektiğinizde bebeğinize giden damarları tıkıyorsunuz sonucunda gelişim geriliği oluyor ayrıca netflix bebekler belgeselinde görmüştüm sigara içen kadınların bebeklerine demir akışı olmuyor yeterince ve bebek annesiyle bir yabancının sesine aynı tepkiyi veriyor beyin frekanslarında görüyorlar bu dalgalanmaların arasında bi fark olmadığını, yani çocuğun algısı yeterince gelişemiyor bu defalarca kanıtlanmış bi durum. Sadece bu da değil pek çok hastalık erken doğum ani bebek ölümleri vs pek çok riski göz göre göre taşıyorsunuz bebeklerinize… Allah’ın emaneti bi can size, biraz tutun kendinizi ne olur! Ben de eskiden içen biri olarak söylüyorum bunları, sizi anlamadığımı düşünmeyin fakat ben çaresizim elimden bir şey gelmiyor gibi sözlerinizi hiç anlamıyorum. Benim de canımın istediği zamanlar oluyor ama tutuyorum kendimi siz de yapabilirsiniz boşuna kendinizi kandırmayın. Bebeğinize bir şey olsa Allah korusun sigara yüzünden, bir daha içebilecek misiniz ???