Merhaba kızlar ben 6 haftalık hamileyim ama o kadar çok sıkıntılarım varki anlatamam şimdiden böyleysem ilerde nasıl olacak diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Midem çok fena bulanıyor afedersiniz kusmaktan artık yemek yemek bile istemiyorum 5 kilo verdim doktoruma söyledim bi test yapıp ona göre bulantı hapı vereceğini söyledi bu sadece bendemi böyle yoksa sizedemi test ile veriyorlar bebektemi sıkıntı var yada anlamıyorum? Dediğim gibi daha 6 haftalık hamileyim suratım sivilce doldu bende tüy kıl sıkıntısı hiç yoktu aşırı tüylenmeye başladım heryerim sürekli kaşınıyor çay bile içsem kusuyorum göğüslerim çok ağrıyor gece sürekli uyanıyorum 1 bardak su içsem idrara koşuyorum of of.. çok uzun oldu ama lütfen yardım edin bunlar normalmi bendemi sıkıntı var