Glzvy Canım benim adetime 4 gün kala kahverengi lekelenmem oldu ertesi gün hemen erken gebelik testi yaptım silik çıktı ara sıra da kırmızı kan geldi. 4 gün sürdü bu lekelenme adetimin ilk günü kesildi 4 gün gelmedi bir daha test yaptım bu sefer bayağı belirgin çıktı çizgi tabi bu süre zarfında kan verdim ilki 22 çıktı ikincisi 237 çıktı en son yükselicekmi diye yine verdim 81 e düşmüş doktoru aradım kimyasal gebelik dedi. Adetim geçeli 6 gün olmuştu kanama başladı. Dikkat et yerleşme kanamasıda olabilir her bünye bir değil. Dua et inşallah bi sıkıntı yoktur. ❤️