AysennHED amin canım cümlemizin inş bazı hastanelerde refakatçı da yokmuş diyorlar kat hemşireleri ilgileniyormuş diye söylenti vardı ama bu nasıl olacak ki her dakika nasıl ilgilenecek annelerimiz gibi olamaz ki… Bende sezeryan olacağım kısmetse… Allah yardımcımz olsun sağlıkla alalım evlatlarımızj kucağımıza cümlemiz inşallah 🤲🏻