TunarinAnnesi Amin canım inşallah rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın oyle beter bir acı kı ilk bebeğimi 7 haftalıkken kalbı durdu dedim ki nasıl bir acı nasıl bir imtihan bu dedim sonra rabbim oğlumu nasıp etti imtihanımın üstüne sevinc yasadım derken imtihanımın üstüne daha buyuk bir imtihan yaşamışım ama asla isyan etmedim edemem rabbim böyle uygun gördü rabbim inşallah bu sabrımzın mükafatını daha güzel verir 🙏