Kubrayucedal Kizlar 27. Haftadayim şu son 1 haftadir inanilmaz kaburga ve sırt ağrısı çekiyorum.. var mi aranizda benim gibi olan varsa ne yapıyorsunuz hafifletmek için..doktoruma gitmeme gerek var mi bunun için
ffatmaa Kubrayucedal ikisini de haftalarca çektim. İlaca gerek yok dedi doktorum zamanla geçiyor canım
ffckizannesi Kubrayucedal bende 27 haftaligim ayni problem vardi esim genellille masaj yapiyo ve cozumum sert yatak oldu acikcasi
Zlhb Kubrayucedal bende 28 deyım rahat bır aydan fazladır yaşıyorum doktor normal dedı yapacak bır sey yokmus sağlı sollu batıyor nereye yatacağımı şaşırdım yatamıyorum valla bebek büyüdükçe yukarı cıkıyor mide falan onların acısı hep bıde gerınıyor falan mı dıye düşündüm kendımce🤔