Zehra321 Nasıl bas ediyorsunuz ben kafayı yiyeceğim hiç bir şekilde susmuyor sürekli avaz avaz ağlıyor boğazları yırtılacak artık . Hep mi acı çekecek bu süreç ne zaman bitecek ,????
Deletedmom124 Zehra321 valla kızma canim ama 2 yaşına girecek ben hala susturamadim sinir damarlarim atıyor sakaklarim atıyor artık dayanılarak gibi değil ağlamayı geçtim bizimki üstüne saç kalmadı kafamda sürekli çekiyor kulagimda küpe onları çeker alt değiştirmez yemek desen yer ama ayaklar masa üstünde günlük bir posta tokat yiyor benden artık kafayı yedim bugün sinirimden makası kendi saçıma vurdum kuaförler De kapalı şimdi saçım güdük gibi kaldi sadece sabır diliyorum sana yar ve yardımcın olsun alllahim inşallah