Betusella Kızlar merhaba bugün tetenoz aşısı vuruldum kolumda hafif bi ağrı var bu normal tamam, ama ishal oldum suan çok fena yapar mi ishal bu aşı ? Korktum açıkçası
Nuruminci Betusella bende 10 gun once aşımı vurdum bende de bu belırtıler oldu ama ben aşı vurduğum omuzuma yuklenmemeye dıkkat et ustunde uyumadım
Kk39 Betusella bende de 2 gün kol ağrısı oldu kipirdatamadim ama ishal gibi bir durum olmadı sağlık ocağındaki ebenize sorun isterseniz
zeynepdemirtaserol Betusella herkesinki farklı oluyor sanırım. Benimki maslesef kötü oldu bir hafta kolum ağrıdı uyuyamadım ağrıdan 😞