OlgaArslan biliyorum bilmem mi, iki yakınım yakın zamanda 40 lı haftalarda şiddetli sancılar çekip son dakika sezaryen oldular.. Onca sancı da kar.. Ben de hem devlet hem özel gidiyorum.. Devletteki hala normal görünüyo dedi.. Özeldeki doktorum da hep normal doğum yaptıran bir doktor.. Pek mümkün değil dedi normal yapmam.. Son haftaya kadar da normal için boşuna bekletmim dedi.. 🙄 🙄