sndsk Bebeğim bas geliş suanda ara ara kasılmalarım oluyor ve sürekli tuvaletim varmış gibi his var bunlar normal mi bu haftalarda ? Doğum yaklaştığı icin mi
busrabusr Ahh ben de tam olarak öyleyim 35+1 aşağıya da çok baskı hissediyorum tuvaletten çıkıp 2 dakika sonra tekrar gidiyorum
KutluHamide Biz de 34+5′iz. Lavabonun kapısından çıkar çıkmaz tekrar idrarım varmış gibi. İdrar torbasına minik minik tepikler gelirse tabi 😊 Kasılma da ara ara oluyor. Yatarken soldan sağa dönememeler, kalkamamalar. Az kaldı artık o yüzden tüm bunlar 😍
Hilalzeyno Aynen bende de var bel ağrısı alt tarafa ağrı yürümede sıkıntı ve lavaboya aşırı gidip geliyorum 35+4
Hilalzeyno Size ortalama Bi tarih veridimii ben gidemiyorum Bi on gün geçsin diyorum bu virüsten dolayı, benim bu ikinci gebelik ve sezeryan