Daha dün burada şafak sayıp post okuyup sohbet ediyordum ancak anladımki doğum için benimde vaktim gelmiş dün doktora güle oynaya muayeneye gittim fakat nst de sancılarım çıktı ve 3 cm açılmam vardı doktor ultrasonla bakmak istedi ve bana kızım sancı hissetmiyormusun sancıdan bebeği göremiyorum dedi 😂 Neyse yatışım yapıldı sancı odasına alındım suni sancı verildi bir kadın daha doğum yapıyordu ve beni çok korkuttu çok uğraştı ama normal doğum yapamadı sezeryana alındı o an çok üzüldüm öyle acı çekerken ancak benimde acılı saatlerim başladı sancı 5 dakikada bir geliyordu sancı geldikçe yere eğiliyordum ve ebeler sürekli tuşe edip açılmama bakıyordu . 4 6 7 cm derken dayanamayacak duruma geldim sonunda 10 cm oldu ve doktorum güle oynaya bana hep destek oldu ıkın güzel kızım dedi ıkındım kafası çıktı prensesimin ıkınma bekle dedi omzunu çıkardı ıkın dedi ıkındım ve bal kızım kaydı gitti içimden bu arada kesi atılmadı bu yüzden dikişim yok sadece bebek çıkarken bi kaç ufak yırtılmam oldu onlara dikiş atıldı şuan 1 günlük ve yanımda uyuyor prensesim allah herkes kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🥰🌸❤️