Evet arkadaşlar çarşamba günü bel ağrısıyla uyandım çok şiddetli değildi ve sürekli olmuyordu ama aralıklarla ağrı giriyordu belime akşam üstüne doğru tuvalete girdim ve kanlı şeffaf akıntım geldi bugün yarın doğar herhalde dedim gecesine hiç uyumamadım ağrıdan saat sabah 5 gibi duşa girdim bu arada belimde ağrı hala devam ediyor ve sürekli tuvaletim varmış gibi his vardı annemi aradım duştan çıkıp hastaneye gidelim dedi 6 gibi evden çıktık annemi aldık hastaneye gittik alttan muayene ettiler nst bağladılar hemşire geldi nst de uzun kal biraz doğumun başlamış yatışın yapılacak 5 6 cm açıklığın var dedi nstden çıktım bi kaç kağıt imzaladım damar yolum açıldı önlüğümü giydirdiler odama geçtim tektim odam çok güzeldi pilates topu duşu tuvaleti koltukları dolabı beklediğimden çok güzeldi sancıda doğumda aynı odada olucaktı ben sürekli tuvalete giriyordum ama hiç bişey yoktu midem çok bulanıyordu en sonunda kustum rahatladım hemşireler geldi bakalım dedi yatağa yattım suyumu patlattılar 8 cm açıklık dediler hemen doğumu başlatıyorum dediler yatağın altını çıkardılar çatalı koydular iğne vurdular kestiler ıkın dedi sancı geldi ıkındım kafası çıktı bidaha ıkın dedi ıkındım vücudu çıktı hepsini hissettim doğum başlıyor demesiyle bitmesi 5 dakika falan sürdü sonra bebekle ilgilendiler ben çok rahattım dikerken canım çok acıdı şu an da dikişlerm çok acıyor onun dışında hiç bir sorunumuz yok 39+4 te doğum yaptım🥰