YamacDemirinAnnesi Faydemir16 30+4 olduk bizde bende korkmaya başladımm valla şimdiden napıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Icot Faydemir16Ben de 36 ve ben de çok korkuyorum 🙁( hatta yarın 37 den gün almaya başlıyoruz. ilk gebeliğim.
GoncaSevgiliz Biz de 39+4 üz heyecan stres korku hepsi bir arada cuma çatı muayenesi olucaz bakalım o gün neler olacak dua edin kızlar hepimiz hamişiz dualarımz kabul olur 🙏🏻
bat ben de çok korkuyorum 40+1 oldum hala tık yok acaba korktuğumdan mı gelmiyor diye de vicdan azabı çekiyorum
Binnur Bende aynı 36 oldum bugun kontrolum var ıkıncı hamılelıgım ama yınede korkuyorum. Heycan panık korku stres sınır hepsı bende. Allah yardımcımız olsun.
Binnur Benım ıstahımda azalma basladı eskısı gıbı yıyemıyorum sankı agrılarm yalancı sancılarım cok sızınde olemı
Faydemir16 Binnur benimde sancılarım fazla. Ama iştahım çok arttı aksine sürekli yemek yemek istiyorum
Dahlia Bende 39+2 oldum ve cok korkuyorum Allahim hepimize kolay dogumlar nasip eder insallah dua edelim bol bol
Faydemir16 Rabbim hayırlısıyla kolay bir şekilde sağ salim evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah. Amin
Yasemincangokduman bat çok iyi olmamakla beraber hatırlıyorum ben de aynı şeyleri hissetmiştim değişecek her şey her döneme adapte olabiliyoruz biz süperiz👍