Zeyha1 Ya kizlar dişim mi diş etim mi bilmiyorum günlerdir acı çekiyorum bana bı çözüm önerisi söyler misiniz doktora da gidemiyorum böyle durumlar yaşayan yardımcı olabilir mii aciiil
Busegulce Zeyha1 diş etlerimi görmelisin kocaman oldu gitmiştim dişçiye tuzlu suyla gargara önerdi ve serçe parmağınla masaj yap dedi birde diş fırçalarken dairesel hareketlerle masaj yap dedi bende öyle kanıyor deyince kanasın rahatlarsın demişti 🙏🏻🤗
AysunFatih Zeyha1 Tuzlu su sirkeli su garlara yap karanfil varsa onu çiğne bide sensodyn hızlı rahatlama diş macunu var onu kullanıyorum oda baya rahatlatıyor
Niddy Zeyha1 benim eşimde de çok oluyor diş eti şişmesi dişlerini duzenli fircalamadigi için 🙈 listerine ağız temizleme suyuyla gargara yapiyo hemen rahatlatiyo ertesi gunede geçmiş oluyo şişlik
Naz1988 Zeyha1 canım benım benımde oyle diş etlerim hep şişti kanattım ben öyle rahatladım baska da gecmiyo ben kurdanla kanattım dıs fırcasıylada olmuyo bı guzel kurdanla kanattım rahatladım
Simgemeva Zeyha1 kanadada düzenli fırçalayın kabarmayın kesinlikle özellikle birşeyle enfeksiyon sebebi birşeyler söküp kanatmayin düzenli fırçalama
Zeyha1 Niddy Ben düzenli fircaliyorum ama dişimin bı bölgesinde bı problem var sanırım ondan dolayı bı tek orası iltihap yaptı şu an şiş
bimuallime Zeyha1 hamilelikte yaşadığım tek sıkıntıydı. Diş etim şişti acıtıyodu yemek yerken bir de ön dişim😅 diş eti kanaması da çoktu. Sonra geçtiler. Sık sık fırçaladım kanadı sürekli. Şu an doğum yaptım diş etim kanamıyor. Sıkma canını geçici durum
Ness61 Zeyha1 hamile kalmadan önce basıma gelmişti komşumuz sirkeyle gargara yaptırdı gözlerimden yas gelmişti ya o an ama geçirmişti bence denemenizde fayda var
Pelo_00 Zeyha1 hamile kalmadan önce diş etlerim şişmişti kanıyordu diş taşı oluşmuştu bol bol tuzlu suyla gargara yapmamı söylemişti dişçim. Hamilelikten sonra yine diş etlerim şişti doktorum kalsiyum verdi gün aşırı içiyorum iyi geldi.
Cessi Zeyha1 diş hekimine gittim antibiyotik ve ağrı kesici verdi kadın doğum doktorum kullanabilirsin dedi çok acilse çektirebilceğimi söyledi ama düşük riskini kabul ettiğime dair kağıt imzalattırıcaktı kabul etmedik bizde ilk 3 ay düşük riski son 3 ay erken doğum riski taşıdığı için 2 trmsterde çağırdı iltihap yapmıştı diş etim şişmişti iğneyle patlatıp temizleyip sirke sarımsak tuzlu su hepsini yapmıştım ama patlatmayı tavsiye etmiyorlar antibiyotik sayesinde geçti ama hala sıkıntılı ara sıra ağrıyor 4. Ayı bekliyorum çok geçmiş olsun 😊
Zeyha1 Cessi bende antibiyotikle geçeceğini düşünüyorum artık ne yaptıysam olmadı ya hastanelerde kapalı sadece aciller açık inşaallah pazartesi hallederim
Simgemeva Zeyha1 kesinlikle dış taşı temizliği öneriyorum. Kesinlikle aynı sorunu yaşadım ve kendim dış hekimi asistaniyim bu durumda en iyi yapacağınız dis taşı temizliği ardından düzenli fırçalama bir haftada dis etleri toparliyo faydasını görüceksiniz kesinlikle