Gunaydin arkadaslar. Bel agrilrim cok oluyor benm hamilelik oncesindede oluyordu hamilelikte birqz daha artti. Dun ortopediye gittim muayene etti bel fitigi baslangici olabilir dedi rontgene alamadigi icin net bir sey demedi dogumdan sonra kontrole gek dedi. Aranizda bel fitigi olan var mi.....