Eğer imkanınız varsa kendiniz dikin derim tabi makinanız varsa ya da tanıdığınız biri dikiyorsa. Ben kendim diktim ve hem istediğim model oldu hem de çok ucuza mal ettim. Ben de tesettürlüyüm ve aklımdaki modeli bir türlü bulamamıştım bedenime göre ve aklımdakine göre çok güzel oldu.