Nuraan_k Selam 33+5 olduk.. kızım çok kıpır kıpır ve kasıklarım ve vajinada çok kötü ağrılar var 2 saatir sizce bu sancı mıdır ? Değilse sancı nasıl birşey
Ktprk Nuraan_k valla canım aynı durumdayım geceden beri sancı gelip gidiyor 34+3 haftalık hamileyim oglum kıpır kıpı çok hareketli bende korkuyorum acaba dogum mu yoksa yalancı sancılar mı bende anlayamadim
kbrsrkn Nuraan_k benımde 34+3 bugun. Cok sancım oluyo sol kasıkta oluyo bıcak gbı. Karnımda yumruk gbı bı dugum oluyo. Belımde adet agrısı oluyo 🤷🏼♀️ Bebek asagı ınmeye baslamıs ahırlık baskı yapıyo ondandır dedı doktor telefonda 🤦🏼♀️
Fatmaklc66 Nuraan_k duramayacagıb kadar sıddetlı kasılmalar yapan adet sancısının en ğst sevıyesi bisey 🤪🤪🤪
Prensesim2018 Nuraan_k valla cnm trıf edılemez herkez farklı cekebılıyor sancıyı ama zor ya alah herkezın yardımcısı olaun yasadım bır defa sımdı ınsallah tekrar yasıcam 😊
Nuraan_k Ktprk acil olmadıkca hiçte gidesim yok hastaneye 🤣 virüsle alakalı değil normaldede çok kötü olmadıkca uğramam hastaneye doktora ☺️Eğer yalancı sancıysa ne mutlu ☺️
Minikmucizem13 Ktprk bende 34+3 haftalk hamileyim dogumunuz ne zaman acaba ve bende erkek bekliyorum😊
Ktprk Nuraan_k Benimde ilk tedirgin oluyorum ani birşey olursa filan eşimde yok yanımda kayınvalidemgildeyim ama yinede eşimin yanimizda olması daha iyi olur biraz daha beklesin yavrucaklar😊😍
Ktprk Minikmucizem13 valla canım vaktinde gelirler insallah tahmini 19 mayıs demisti doktorum ama carsamba gidicem bakalım bisey der mi bilmiyorum
Minikmucizem13 Ktprk banada 19 mayis dendi oglum dönmüş normal dogum gözüküyor 2 3 hafta snra gel çatı muaynesi yapalm dedi son adet tarihin 13 ağustos mu 🥰 birde benimki ultrasyona gore 34 hafta degl 35 gozukuyor kilosuda 2600, 45 cm senin bebis nasl
Ktprk Minikmucizem13 Dogum hakkında birşey demedi henüz kilosu 33+6 haftada 2400 grm boyunu söylemedi bende sormadim
Ahmet3- Genelde belden yavaş yavaş giriyor agrı dakika dakika takip etmek önemli ben 3dakika arayla girince gitmiştim ve 7 santim açılmam vardı
Kelebekmisali Nuraan_k normal sancıyı bilmem de suni sancı 🤦♀️ 40 haftayı geçtim sancı açılma hiç bir belirti olmadı bende. Doktorum en sonunda doğumu başlatmamız lazım dedi ve yatışım yapıldı 11 şubatta . Saat 12 de suni sancı verildi ertesi gün akşam doğum yaparsın dedi akşam saat 20:30 da doğum yaptım herkesi şaşırttım sürekli serumuma ilaç koydular sancılarım arttı derken kendimi doğumhanede buldum 🤦♀️. Sancı belime çok vurdu. Ama çektiğim sancıya değen bir minnoşum oldu çok şükür 🤲
Esra_gunes Nuraan_k sanciyi cok iyi ayirt edebilirsin canim resben beline bicak sabliyorlar sonra o bicak karninin alt bolgesine bacaklarina dogru iniyor ben boyle bir ornek vereyim ama herkes bir degil her sancida farkli en azindan benimki boyleydi 😌