Kucukmucizemiz Hopmummir En son 28 +4 de gitmistim 1500 di simdi 32 +2 ne kadar oldu bilmiyom randovumde yarin di ama pazartesi gitcem artk
yenigebe_1 Hopmummir ya bende 32+1 im acilmam var devam ediyor sürekli rahim ağzı da yumuşamış ben ne yapacağım çok kotkuyorum yatıyorum sürekli durur mu sizce 2 hafta falan