melikekayi Merhaba, ben ablamdan biliyorum normal sezeryan doğum oldu. Doğumdan 4 saat sonra sondası çıkarıldı ve işte o zaman karnına bastırmışlardı. Biraz canı yanmıştı ama çok kısa bir süre için.Büyük ihtimalle içinde kalan pis kanın temizlenmesi için.