Oznur_11 Akduygu arkadaşımın oğlunun adı. Belki benim kulağım alıştı diyedir bilmem ama ben çok beğeniyorum seslenirken
MzyynSrctn Akduygu ben beğeniyorum Cihangir ismini. Oğlumun adını eşim koycak ben seçenek sunamıyorum ama söyleseydin Cihangir de seçenklerim arasında olurdu ☺️
Siibeell Akduygu eşim oglumuz olsaydı cihangir koyacaktı çok begeniyodu ama kızımız olucak ismini yinede cihangir koyalım içimde kalmasın diyo 😂😂 biz çok begeniyoruz cihangir ismini
Zuhraa Akduygu eşimin adı cihan oğlum olucak bende cihangir istiyorum eşimin ismini çok beğeniyordum oglum olursa esimin adini koyucam diyordum buna karar verdim bakalim ❣ cihangirde sade tek asil bi isim
Nur_nur06 Akduygu oğlum olursa Cihangir koymayı düşünüyorum bende canım ama kızım olacak değişmezse ileriki haftalarda 😂
Tbusraaa Akduygu Çok güzel bir isim bence, hem osmanlıdan geliyor Bayezid ismini de hep beğenmişimdir. Sağlıkla gelsin inşallahn🤲🏻