Melisan canım geçen hafta e bebekte indirimdeydi elektrikli göğüs pompası 2li olanlardan 320 ye almıştım şimdi baktım 400 olmuş. Lansinohun göğüs pedi, göğüs kremi, süt saklama poşetini de aldım 😄🙈 aventin de 4 lü biberon setini aldım ama bence bi bebeğe 4 biberon çok 🙈 ben 2şerden bölüştürürüm diye aldım. Lansinoh göğüs pompasının içinde de biberonu var zaten bilgin olsun