1Vera_ Kızlar bu akşam hepsiburada da beşiklerde indirim var haberiniz olsun. 900 küsür olan beşiği 600küsüre aldım ben de bu akşam 🙈 nevresim takımı falan hepsi içinde
Sumeyyeture 1Vera_ bende baktım gerçekten çok iyi fiyatlar ama 17 haftadayım daha erken diye düşünüyorum bi yanım al diyo bi yanım alma diyo 🤔 sizce napmalıyım
1Vera_ Hulyauygur ben de en son 13+4 te gitmiştim %80 erkek demişti. Şimdi memleketime döndüm doktorum değişti ne zaman giderim kontrole tekrar bilmiyorum 🤷♂️ ben de kesin öğrenmek istiyorum 🙈