KubrAbdullahh kızlarr napıyosunuzz nasıl gidyorr agrınız sancınız belirtiniz varmıı biz bugun doktora gittik çatı muayenesi oldum hiç bi acılmam nstde agrım falan çıkmadı sizde durumlar nedir ?? 😊
Merzey KubrAbdullahh 38+2 korkudan hastaneye de gidemiyorum bebeğin kasılmaları dışında hiçbir ağrım yok doğurmak istiyorum artık çok ağırlaştım 😔
Pnrkcyr KubrAbdullahh ben de 38+4’üm bekliyorum öyle ne nişan ne yalancı sancı hiçbi şey yok gibi😃 ama artık çok ağırlaştım kasıklarımda çok ağrı oluyor baskıdan özellikle geceleri
KubrAbdullahh Merzey canım kontrollerine gitmelisin son haftalarda doktor her hafta çagırıyor kontrole daha küçük haftalıkları ayda bi cagırıyorum dior
Merzey KubrAbdullahh öylede gerçekten bu salgından dolayı Çıkmaya korkuyorum gitmem gerekiyor da doktor 37 haftada gel demişti üstelik
Haticeakks Cok kötü karnım sertleşiyor ama sancı falan çıkmadı daha bugün gittim bebek hareketimi kasılma mi anlayamıyorum bir de çok fazla akıntım var ama bebek hareketleri iyi nst de bir sikiinti çıkmadı sizinde karnınız böyle sert mi rahatsız ediyor mu
KubrAbdullahh Pnrkcyr benmde hiç bi belirtim yok bugun çatı muayenesinden snra hafif hafif sancılarm başladı sanki ya ara ara geliyo gidyo bakalm hayırlısıyla dogsalardıı 😀