ALan var mı
Hanymish aldim hepsiburadadan
Aitaj bende wee baby aldım cam mı aldınız
Ozge6493 cam aldim evrt
Ben aldım
Ipek4w kullanıyomusun peki
Ozge6493 hamileyim henüz kullanmadım 🤗 avent de aldım ben ikiside çok iyi
Ekes wee bayb de iyi olduğunu söyleniyo ama
Aitaj ben 4lü seti vardı onun siparişini verdim
Ipek4w 4 lü set var bende onun siparişini verdim bugün 😊
Ekes kargom gelsinde bi bakıcam canım ya