JeanJf Kızlar 22+4 günlk gebeyim.düzenli olarak bebegm hergn hareket halindeydi şu iki gündür grip olmuşum bide tetenoz aşısı vuruldum bebegm ogünden beri hareketsiz hafif karnıma bastırıyorum uyuyorsa uyansn diye ama malesf yok hareket acaba Normalmi çok alışmıştım hareketlerine ama artı hareket etmiyor 😖😖😫ne yapsam
AtaMommy JeanJf canım bende 23+2 yim bugün hiç etmedi çikolata yedim süt içtim muz yedim ama tam bu zamanlarda hissetmeyenler çok fazla galiba uyuyorlar yada bize sırtını döndü içe doğru vuruyor normal bence çok endişe etmemeliyiz o da etkiler
Asel12 JeanJf o zamanlar bebek çok uyuyor hareket etmemesi normal canım her gün düzenli olarak hareketlerini hissetmen için bı kaç hafta daha geçmesi lazım
Bellybuton JeanJf normal benim o haftada 4 gün hissetmedigim olmustu. doktora gittim pozisyonu ice dogruymus bazi günler az hareketli olabiliyo yada az hareket ediyo biz hissetmiyoruz. Endiselenme ama icin rahat etsin diye bir görünebilirsin 🌸
Edibeee Tedbiri elden bırakmayın bu aylar tehlikeli sızın yerinizde olsam doktora gıderdım. Bır ıkı kerede olsa oynaması lazım
JeanJf Edibeee Sağlık ocagında var demi oraya gideyim yarn .ama hafta sonu acıktır demi..sokaga cıkma yasagıda geldi of çok sitresliyim 😭😭
Edibeee Edibeee JeanJf hafta sonu acık degılse bence gıt hemen doktora. İnceden cok hareketli olup bırden ıkı gun boyunca hıc hareket etmemesi ben korkardım. Ben bunu 34 haftalıkken kızımda yaşadım erken dogum demıstı doktorum 2 gun hastanede yattım normal diyen var hastane daha tehlikeli dıyen var evet ama Allah korusun bebege de karnında zarar gormus de olabılır bu sorumluluğa gırme derım bir sey de yoksa ıcın rahatlar önlemini al git
Edibeee Eger hastaneye gıdemıosanız saglıkocagına ugrayıp kalpatısını dinletin bebgınızın derim içiniz rahatlar
Tugba5868 28 haftalık olduk 2 gündür az haraket ediyor kasıklarım da da ağrı var boyle olan varmı acaba neden oluyor
Aslhn123 Bede 22+5 bi kac gundur hissetmiyorum ama 24.hafta net hareketlenmeye basliyor diye okudum. Doktora gitmek hastaneler daha tehlikeli geliyor bana biraz daha sabretmeliyiz bence 🙏
MinikTavsanim JeanJf canım ihmale gelmez bir kaç gündür diyosun acil kadın doğuma git bence maske eldiven takıp
fosforlukalem JeanJf korkutmak istemem ama ben de 22+1im bugün kontrolüm vardı. Doktorum akşam 18-24 saatleri arasında 10 hareket sayalım bundan sonra dedi. Baktın hareket etmiyor çikolata muz ye. Yine de hareket etmiyorsa ertesi gün hemen bana gel dedi 😑
fosforlukalem JeanJf tetanoz aşısı etkileyebiliyormuş bazen. Ben aşı olduğumda aşırı hareketlenmişti. Ama 2 gün önce tansiyonum düştü, istifra ettim fenalaştım. O gün doğru düzgün hareket etmedi. Arada olabiliyor böyle. Yorma, üzme kendini 😔
Edauysun JeanJf cnm panik yapma bende tetanoz oldum rahatszlndm 2 gndr benmde öyle bnde bgn yazdm buraya ama daha kücükler Allah korusun hastaneler risk😔😔😔 inan bende sürekli karnmı dinliyorum
Seydee JeanJf bencede korkma ben 27.haftada hissetmeye başladım,zaten çok araştırdım böyle şeyler normal oluyor. Ben 27. Haftada olmama rağmen bazen 2 3 gün hareket etmiyor,sen sitrese girme babilde girmesin 🤗
Gunes55 JeanJf bi donem hareketlerde azalma oluyor. Hic mi hareket etmiyor. Tatli biseyler yedikten sonra sol tarafa dogru yatip takip edin. Olmadi biraz sirt ustu. Ama hic hareket etmiyor diyorsaniz drunuzla bi gorusun kanaatindeyim mutlaka