Kızlar merhaba benim gebelikten öncede halihazırda hemoroidim vardı 3. Dereceydi şimdi hamile olunca daha da kötü oldu son derece yani 4. Derece hemoroidim var ıkınmaya gelemiyorum üzerine oturamıyorum azıcık ıkınsam yürüyemiyorum o derece sizce normal doğum yapabilir miyim yapanınız var mı acaba?