Ben 22+6yım bugün ve perşembe günü aniden sırtıma ağrı saplandı 3 gündür ağrı geçmedi en son dün doktora gittim idrar tahlilinde yoğun enfeksiyon cıktı doktor üromisin saşe verdi ama hala Bana mısın demedi ağrılarım bugün vr yarın da sokağa cıkma yasağı var tekrar doktora gideyim diyordum napıcam bilemiyorum 3 gündür uyku haram oldu benim gibi olan var mı aranızda siz neler yaptınız sırt bel kasık ağrısı öldürüyo beni hiç geçmiyor