Ezgiozkan Burcuhsn ya benim bayağı büyüdü göbek 😊 acaba bir sıkıntı mı var ya bende öyle çok hareket yok gibi sanki
Burcuhsn Ezgiozkan normaldir canım hiç korkma kötü de düşünme bazı anneler geç hissedebiliyor karın kaslarının yapısıyla ilgilidir hiç bir sıkıntı yoktur kalbini ferah tut az da olsa hissediyorsan hareketleri artacaktır ilerleyen haftalarda 😍
Merbe61 Ezgiozkan bebikde bazen hareketleri çok güzel bazense çok çok az bende üzülüyorum hep hareketli olsun istiyorum sabirik.mumkun değil.bende 24+5
Burcuhsn Aydnmrvv Maşallah canım benim göğüs sızlamaları ağrıları ilk hamile kaldığım aydan itibaren vardı şimdi daha da arttı normaldir hiç korkma sıkıntı yapma arada nemlendirici krem sür ki çatlamalar oluşmasın göğüs uçlarında 😍 Aselyagmur maşallah canım senin belirtilerin neler ağrıların oluyor mu bizler gibi
Aselyagmur Burcuhsn göğüs sizlamalarim var bide ayaklarim geceleri beni mahfediyo resmen bebeyi nabız gibi bişey hissediyorum yumruk gibi sert bı cisim gibi oluyo o an çok sancım oluyo..
Burcuhsn Yaman rabbim minnoşlarımızı korusun anne olmak isteyenlerin de kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏
Ezgiozkan Burcuhsn sağ ol canım ya böyle şeyler duymak iyi geliyor. Aslında hissediyorum hareketlerini ama az geliyor sanki 🤗
Burcuhsn DilekBodurr yani evet ağırlaşmamak adına güzel oluyor ama biraz da olsa hiç fena olmaz canım 😍
Burcuhsn MinikTavsanim doğrudur canım her site de farklı bir şey çıkıyor karıştırmakta haklısın ama benim bildiğim 22–26 haftalar arası 😊
Burcuhsn Yaman tedirgin olma canım minnoşun sana tutunmuş sende minnoşuna tutun hiç bir şey olmaz inşallah 😍 Ezgiozkan normaldir canım kötü konuşan kimseyi önemseme ben de başta etkileniyordum ama şimdi etkilenmemeyi başardım sende öyle yap sorun yoktur inşallah minnoşun iyi karın kaslarından biraz zor anlıyor olabilirsin 🌸
Burcuhsn Aydnmrvv canım benim hamilelik başından beri zor ilerledi göğüs ağrıları kasık ağrıları kasılmalar bel ağrıları mide bulantıları vs hepsi zamanla ya artıyor ya azalıyor ben ilaç veya krem kullanmadım hiç alıştım sanırım Aselyagmur canım öyle olunca uzan hiç bir şey yapma hemen rahatlıyorsun
Ftmklc0 Burcuhsn mrb benimde 23+2 haftalık 81 kiloyum bazen hareketlerini azda olsa hissedebiliyorum ama bazen de hiç hissedemiyorum hastaneye de gidilmez bu durumda korkuyom bişi olacak diye
Burcuhsn Milagros olabilir evet canım yavaş hareket etmeye çalış ağrıların için de doktoruna sormadan hiç bir ilaç takviyesi başlama derim Ftmklc0 yok canım korkma benim de öyle oluyor bazen hissediyorum bazen de gün içerisinde hiç hissetmiyorum normaldir kanaman olmadığı sürece doktora gitme böyle bir zaman da
Milagros 24+3 olduk bizde ikiz bebek olduğu icinmidir her yerim ağrıyor. Ayakta durunca mideme baskı oluyor. Sanki içerden cekistiriyorlar. Ve 14 kilo aldım.
Ess34 Gazel0606 ben de 22+5 teyim sağ kasığıma aniden bıçak saplanır gibi ağrı giriyor 1-2 dakika sürüyor geçiyor kitlenip iki büklüm kalıyorum .Sizinki nasıl oluyor şiddetli mi bu şekilde
Burcuyildiz Merbe61 bende 24+5, bazen cok güzel hareketler ediyor, mesela dün cok cok az etti, bende üzüldüm, varlığı belli ama niye böyle diye düşünüyorum, aslında 28 haftaya kadar düzene girermiş diye okudum ama düşünmeden edemiyorum.
Ezgiozkan Merbe61 ben de hep hareketli olsun istiyorum ama işte onlar da yoruluyordur iki tekme atınca kıyamam 🤗
Baharadakgul Burcuhsn bende bugun tam 24 haftalik oldum. Hersey yolinda cok şükür hic bir sikintimiz yok. Ikinci kizim geliyor. Bi tane Damla Ada’m var bu da Kumsal olacak♡