mmylmz Minik95 cok sılık var gibi ama adet geçiyorsa daha belirgin olması lazımdı. belkı geç döllenmedır bır ıkıgun sonra tekrar yap ıstersen
htcmuhammed Evet cnm cok silik gordum hayirli olsun insaAllah bebis vardir hasta olmazsan bir kac gun sonra tkrr test yap