GoNCa tepecik devlet hastanesine gidiyorum hiç ense kalınlığından faln bahsetmedi risk gözüküyor ama istersen karından sıvı alınırsa kesin sonuç söyler dedi başka o doktor sonra gtti yanındaki doktora sordum sadece bu bir ihtimal dedi risklisin ama normal kontrolüne gel sen dedi gerek olsaydı 3lü veya 4lü tarama testi yapılırdı dedi 20. Haftamda renkli ultarsyon için gidicem.
22 yaşındayım bu arada