Selam arkadaşlar bende çok şükür doğum yaptım her hastaneye gittiğimde heyecanlaniyordum ve tansiyonum hep yüksek çıkıyordu takip altına alındığında ise hep normal çıkıyordu 34 haftalıkken yine yüksek çıktı ve yatış yaptılar kontrole gittiğim hastanede Yenidoğan bakım ünitesi taşındığı için Zübeyde hanım’a sevk ettiler nst’de sancım çıktı ama hissetmiyordum ayrıca 1 santim açıklığım çıktı gelmemesi için uğraştılar çok şükür gelmedi 5 gün yattıktan sonra taburcu oldum kontrollerime gitmeye devam ettim gel gelelim doğum hikayeme 27 mart 37+4 Ken kontrole gittim tansiyonum yine yüksek çıktı yatış yaptılar doktorum tansiyon takibi yapılsın yüksek çıkarsa dogurtun demişti ama tansiyonum normal çıktı hep nstye bağlı kaldığımda sancilarim artti 2 santim açıklığım çıktı sürekli takip edildi 1 gün boyunca sancı çektim açıklığım 4 santim olmuştu gece o şekilde devam etti ertesi gün açıklığım 5 santimken suni sancı verdiler açıklığım 6 7 derken doktor suyumu patlattı ve sancilarim çok arttı en sonunda 28 Mart saat 19:05′de oğluşuma kavuştum ve şuan evimdeyim dilerim hepiniz sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağınıza alırsınız dualarim sizlerle 🤲🤲