Raabiiaa Bugun idrar Yolanda enfeksiyon cikti idrarimda kanda varmis hap antibiyotik verdi kullanmam bebege etki fermi bu sekilde basins gelen oldumu ve neler yaptirir gecmesi icin onerileriniz nedir acaba
Busradonmezus Raabiiaa her hamilenin başına gelmiştir. Benim geçmedi ne kullandiysam. Tek ilacı çok su içmek 3 4 litre
Hasibeee Raabiiaa canım bana da iki gün önce doktor 2 tane antibiyotik verdi kullanıyorum ama ben de tedirginim açıkçası. Bundan önce iki kez tek kullanımlık şaselerden kullanmıştım ama tekrar tekrar oldu belki bu ilaçlarla geçer bi daha olmaz diye düşünüyorum inşallah.
Busraklc01 Geçen hafta bende gittim fitil ve krem verdi ama değişen bişey yok canım denildiği gibi bol su 😕
Rabiatrr Benimde vardı ilaç kullanmadan geçmedi bende hatta kullanmadım İlacın bi zararı olur olur diye tansiyon düşüklüğü aşırı mide bulantısı yaptı bende iltihap kesinlike kullanın verilen ilaçları bide bol bol sıvı tüketin
minicikbirmucize Raabiiaa benim 30. Haftama kadar sürekli oldu ama tek bir ilacı var en az 3 lt su içmelisin doktorun verdiği ilacı da kullan vücudundaki enfeksiyon bebeğine daha çok zarar verir ilerlerse
Raabiiaa Crn91 normalde seker yuklemesi vardi kontrole gittim 1 bucuk haftadirda afedeersinz idrarimda yapiyordum ama yine var gbi oluyordu cok hafif yanma vardi asiri derece de akinti vardi kokulu o yuzden yapmistir iyikide yapmis