seda123 kızlar 22 hftadyim hala isim karar weremedim 😂 sizce ? asel lina mi ? esila durumu ? yoksa esila linami ?? 😊😙😙
Elif1147 seda123 yaa neden farklı isimler olsun die bu kadar kasıyosnz anlamadım sadece Duru çok güzel bir isim