Selamun Aleykum bu gun doktora gitdim adetimden 6 gun geçtiyi için doktor demişti geldiye gitdim kesem gorunuyormu diye bakti gorunmedi testde yaptim çikmadi kan testinde 3 gun icinde adet olmazsam ilaç içicem adet olabilmek için aca boyle olaniniz varmi