smglaaa Kızlar bugün su geldi zannedip hastaneye gittim rahimde açılma yok nstde düzenli sancılarım çıktı ve büyük bir hastaneye sevk ettiler sancı düzenli olduğu için doğum olur mu çok korkuyorum
Mom46 Bu konu hakkında bilgim yok ama canım sancını sen hissediyor muydun bnde 34 haftalığım düzenli şekilde sancım ve kasılmam oluyor 2 gün sonrada randevum var ama tedirgin oluyorum