Benim doktorum 3 aydan sonra boyata bilirsin dedi 21 haftalığım bugün boyadım loreal inoa la kimyasalı daha düşük oksidanını da aynı marka alın diğer oksidanlar olmuyor öyle markette veya kozmatikçilerde satılan amonyak oranı yüksek boyalarla boyamanızı tavsiye etmem